Yardım Faaliyetleri

Bu burada bir dursun.
Kim yardım faaliyetlerine katkıda bulunmak istiyorum derse, buraya yönlendirelim inşallah.
Paylaşabilirsiniz.
 
 
1. Karabük Üniversitesi'ndeki yüzlerce gençle birebir veya dolaylı olarak irtibat haindeyim. Perşembe Fıkıh halkamız 70'e çıktı bugün. Cuma Namazında üniversiteli gençlerle buluşuyoruz yine. Bir ders de bu pazar başlıyor. 120 kişiye haber verdik şimdilik. Yani derdini dinlediğim, gözüne baktığım çok öğrenci var kardeşler. Babası vefat edip yurt taksidi veremeyen de oluyor, elektrik-elektronik okurken beş parasız günler geçiren, faturaları biriken de. Hasıl-ı Kelam bir öğrenciye aylarca burs verme yoluyla da olur, bir seferlik yüklü bir yardım da olur. Onu siz belirleyin. Ama ihtiyaç sahibi çok öğrenci var. Unutmayın.
 
               hocaanne@gmail.com
 
Yağmur Derneği Hesap NO:
ALBARAKA KARABÜK ŞUBESİ
TR 92 0020 3000 0222 7027 0000 01
Zehra SÖYLEMEZ adına yatırılacak.
Açıklama kısmına verilmesini istediğiniz yeri yazabilirsiniz, takip ediliyor.
Bana mail atarsanız takibini yapıyorum.
 
2. Karabük'te yüzlerce muhacir aile var. Yüzlerce... 4 kişilik aile de var 14 kişilik de. Tek başına yaşayan da var, 3 aile bir arada kalan da. Fakat şunu net olarak söyleyebilirim, bu yazıyı okuyanların çoğusunu bağlasam o ailelerin oturdukları evde oturmazlar. Ben de durmam. Eşim öyle bir evde oturmayı teklif etse olay çıkarırım herhalde. Onlar oturmadığımız evlerde oturuyor, giymediklerimizi giyiyor, yemediklerimizi yiyorlar. Af Allahım, nasıl hesab vereceğiz. Hasıl-ı Kelam bir muhacir aileye her ay yardım etmek mi istersiniz, bir sefer para göndermek mi? Siz belirleyin. Çok zor durumdalar ve gelmeye devam ediyorlar, unutmayın.
 
               hocaanne@gmail.com
 
Yağmur Derneği Hesap NO:
ALBARAKA KARABÜK ŞUBESİ
TR 92 0020 3000 0222 7027 0000 01
Zehra SÖYLEMEZ adına yatırılacak.
Açıklama kısmına verilmesini istediğiniz yeri yazabilirsiniz, takip ediliyor.
Bana mail atarsanız takibini yapıyorum.
 
3. Maddi gücüm yok, ama bedeni gücüm var. Para veremesem de eşya taşırım, ütü yaparım, gider bir çay içer dert dinlerim diyorsanız ve Karabük'te iseniz beni bulun. Yok değilseniz bana mail atın. Olduğunuz yerde birilerini buluruz evvelAllah.
 
4. Bir de şöyle bir güzellik var.





Burkina Faso neresi yahu? Biz şimdi cami yaptırabilir miyiz oraya yani? İnsanların bir nefes alacak camisi yok mu yani? Çocuklarına Kur'an öğretecekleri, ilahiler okuyacakları bir camileri yok mu? Eman Yâ Rabbî! Hadi bir el atalım kardeşler.

 
 
 
Fî Emanillah

Hiç yorum yok: